Nepal revisited

17 november 2017 - Dulikhel, Nepal

Beetje gek idee dat we nu weer die kant opgaan. Eerst was het plan gewoon vakantie in september: fietsen in Marokko. Daar kwam iets tussen namelijk de heup van mijn moeder die ze tweede pinksterdag brak toen ze plastic naar de container bracht bij het Poldermeesterplein. Schandalig hoe daar een metalen rand wel vijf centimeter boven de stoep uitstak! Hoe dan ook was het gevolg veel zorg omdat mijn vader eerst thuis opgevangen moest worden en daarna naar een logeerplaats in Huis aan de Poel.

Met een dynamische schroef in het dijbeen leek het herstel van mijn moeder voorspoedig te gaan, maar dat bleek uiteindelijk toch niet zo: bij vlagen veel pijn en er moest toch een totale heup prothese geplaatst. Intussen hadden wij al geboekt voor Nepal in oktober en dat hebben we opgeschoven naar vandaag, want ver weg zijn pal na die tweede operatie met een tweede plaatsing van mijn vader dat voelde niet goed! Situatie is nu aan de beterende hand en misschien kan mijn vader weer naar huis rond de tijd dat wij weer in Nederland terug zijn op 4 december. Vanmorgen gewone tijd op en om 8.24u voor het eerst de bus genomen vanaf het Borneoplein: prima verbinding! Wordt vervolgd.

We zitten in het vliegtuig met veel Aziaten uiteraard en die hebben ook heel veel kindjes bij zich, waarvan er een al aardig gilt. Tsja dat krijg je erbij. Annelies belt nog even met oma Nita. De bagage wordt opgeborgen, een vreemde spanning bouwt zich op. Pauw zou zeggen: we gaan beginnen!!

1. Anja:
    17 november 2017
    Voorspoedige reis en ben benieuwd naar jullie belevenissen. En ook benieuwd naar reacties van de mensen die jullie daar vorige keer achterlieten. Maar vooral: veel plezier en geniet ervan!
  2. Wim:
    17 november 2017
    Goed plan. Of eigenlijk niet zo heel erg een plan. Goeie reis!
  3. Willem en Mary:
    17 november 2017
    Een goede reis en een fijne tijd daar. Wellicht weer nieuwe avonturen.
  4. Ankie en Piet:
    18 november 2017
    Goede tijd daar.Wij zijn benieuwd hoe jullie het daar aantreffen.
  5. Elly Hak-Hoogenhout:
    20 november 2017
    Hoiihoi,
    Fijn dat alles wat beter gaat met je moeder/ ouders !!!
    En wat een mooie onderneming weer, maak er weer iets heel moois van.

Had in een eerder mail wat vragen gesteld , toen had ik deze nog niet gelezen.

Leuk dat we op deze wijze weer met jullie " mee mogen reizen" !